hallo luitjes ik weet het, heb weer eens een lange tijd niks van me laten horen maar het afgelopen jaar is er veel gebeurt.
een van de dingen is dat ik noodgedwongen m'n astra weg moest doen omdat reviseren te veel ging kosten ten opzichte van een andere auto + de kilometers die ik eerst aflegde die doe ik ook niet meer dus overgestapt op een auto met benzine motor.
wel nu gezien het feit dat ik ook niet de kleinste ben (1,95m ) ben ik op een agila uit 2001 gestuit en ja gekocht want ik zat er lekker in en je moest autorijden ( oftewel je wordt niet gereden maar moet het zelf doen) er zit niks op qua luxe op abs en 2 airbags na + toevallig een radio met 2 speakertjes

nu is mijn vraag of jullie weten waar je een setje dempers + veren kan krijgen voor een agila 1.2 daarnaast zoek ik ook een uitlaatspruitstuk voor de Z12XE motortje maar het enigste die ik tegen kom voor 1200 is van lexmaul voor de X12SEH nu is mijn vraag of ik deze kan gebruiken.
qua veren kom ik terecht bij koni, weitec en KW en volgens JMS leveren zij als enigste dempers, klopt dit of zijn er nog andere